سارق بیمارستان حاج مُعرفی بندر ماهشهر شناسایی شد



اخبار,اخبار حوادث
سارق حرفه ای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، هفته گذشته شخصی ناشناس به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، مراجعه کرد و با اینکه بیماری آن کمی متفاوت تر از دیگر بیماران بود، اما با هدف پذیرش و ویزیت نیامده بود.

 

این بیمار که با مریضی سرقت دست و پنجه نرم می کند در هفته گذشته دو مورد سرقت متوالی در بیمارستان از پرسنل و بیماران آن مرتکب شد که بعد از متوجه شدن سرقت، پیگیری این مهم در دستور کار حراست شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

 

پس پیگیری و تحقیقات حراست از پرسنل بیمارستان، مسئول حراست شبکه به سراغ بازبینی دوربین های مداربسته در بیمارستان رفت و با دقت تمامی فیلم ها را مورد بررسی قرار داد و موفق شد تا از این طریق سارق را شناسایی کند.

 

مشخصات سارق پس از شناسایی به حراست فیزیکی بیمارستان جهت پیگیری و طی مراحل اداری معرفی شد و در نهایت ساعتی پیش، این سارق دستگیر و به نیروی انتظامی تحویل داده شد تا پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری و تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی شهرستان قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان بندر ماهشهر، سارق در مراحل بازجویی در بخشی از اعترافات خود به ۵ فقره سرقت از بیمارستان اشاره کرد که تلفن همراه، کیف پول و مدارک شناسایی از مهم ترین و بیشترین سرقت های وی به شمار می آید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------