کلاهبرداری در اصفهان و دستگیری در تهران



اخبار,اخبار حوادث
معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: شخصی که به بهانه «برنده شدن در برنامه رادیویی»، پنجاه میلیون ریال از شهروندی در اصفهان کلاهبرداری کرده بود، در تهران دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی‌پور اظهار داشت: بیستم اسفند سال گذشته پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری در شهرستان اصفهان برای رسیدگی تخصصی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

 

وی ادامه داد: براساس اظهارات شاکی پرونده، ‌متهم طی تماس تلفنی با وی مدعی شد که در مسابقه رادیویی برنده شده و باید برای دریافت جایزه ۵۰ میلیون ریالی به یک دستگاه خودپرداز مراجعه و مبلغی را کارت به کارت کند و شاکی نیز پس از انجام این اقدامات و کسر وجه از حسابش، ‌ متوجه کلاهبرداری می شود.

 

تقی پور با بیان اینکه هویت واقعی متهم بنام «حمید ۲۷ ساله» با تلاش کارآگاهان مشخص شد، اضافه کرد: مخفیگاه حمید در محدوده میدان امام حسین (ع) شناسایی و با هماهنگی قضایی وی در یکم اردیبهشت ماه دستگیر شد و به اداره سیزدهم انتقال یافت.

 

معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم با صدور قرار قانونی برای ادامه تحقیقات و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم قرار دارد.

 

دستگیری ۴۷ تبهکار در عملیات پلیسی تهران 

همچنین در خبری دیگر، ‌ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اجرای طرح پاکسازی و بهسازی مناطق مرکز تهران و دستگیری ۴۷ سارق  گفت: این طرح در پی مطالبات شهروندان با همکاری سایر پلیس های تخصصی در مناطق بازار، خیابان ناصر خسرو، میدان امام خمینی(ره)، محله شوش و ایستگاه مرکزی مترو به اجرا در آمد.

 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: این طرح با هماهنگی های قبلی با مقام قضائی از ساعت ۸ تا ۱۷ هفتم اردیبهشت اجرا شد و  در این راستا ۲۲۰ گرم مواد مخدر، ۲ هزار و ۲۵۷ دستکش و شیلد، ۴۷ دستگاه بی سیم قاچاق، ۴۷۷ قطعه لوازم جانبی بی سیم قاچاق، ۱۰ دستگاه گوشی همراه سرقتی، ۲ دستگاه ریسور، ۳۹ دستگاه هارد، ۶ فلش مموری، ۳ لپ تاپ، تعداد ۱۲۰ هزار و ۳۷۷ حلقه سی دی، ۶ دستگاه بی سیم، یک دستگاه شوکر برقی، ۱۷ عدد سوچر، ۱۰ عدد ال ان بی، ۱۷ عدد فیتور کشف و ضبط شد.

 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دستگیری ۲ خرده فروش با اجرای این طرح گفت: با درخواست های مردمی طرح های اینچنینی ادامه خواهد داشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------