۲ پزشک زن قلابی دستگیر شدند/ ۱۰سال طبابت با مدرک جعلی



اخبار,اخبار جدید,اخبار
رئیس پايگاه پنجم پليس آگاهي پايتخت از دستگیری ۲ خانم کلاهبردار که به عنوان پزشک طبابت می کردند، خبر داد و گفت: یکی از متهمان ۱۰ سال به این حرفه مشغول بوده است.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه "خيراله دولتخواه" رئیس پايگاه پنجم پليس آگاهي پايتخت گفت: نهم آذرماه سال جاري گزارشي مبني بر فعاليت غير قانوني يك خانم پزشک به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ ارسال شد.

 

وی بیان داشت: در گام اولیه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با هماهنگي مقام قضائي به مطب این خانم پزشک مراجعه و زماني که متهم با ماموران مواجه مي شود با اظهارات ضد و نقيض شک کارآگاهان را برمي انگيزد.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم عاجز از ارائه مدارک درخواستی بود، گفت: با دستور مقام قضائي مطب وي مورد بازرسي قرار گرفت و مدارکي مبني بر فعاليت پزشکی خانمی به نام ناهيد ۳۲ساله را کشف می کنند که با بررسي و استعلام مدارک کشف شده ، مشخص شد که این مدارک، جعلي مي باشند.

 

وی توضیح داد: متهم به پايگاه پنجم انتقال و در بدو ورود ضمن قبول جرم خود مبني بر کلاهبرداري و فعاليت تحت عنوان پزشک، اظهار کرد، حدود ۴ماه است که با مدارک جعلي که يکي از دوستانم به نام مرضيه ۳۸ ساله که در اختيارم گذاشته است مطبی افتتاح و مشغول به طبابت شدم.

 

سرهنگ دولت خواه افزود: ناهيد فاقد هرگونه تحصيلات آکادميك مي باشد و فقط تنها مدرکي که داشت بوتاکس بود. لذا با هماهنگي قضائي دستگيري مرضيه نيز در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و در اقدامي غافلگيرانه وي نيز در مطبي واقع در محدوده ميدان شهدا شناسايي و دستگير مي شود.

 

رئیس پايگاه پنجم پليس آگاهي پايتخت گفت: با انتقال مرضيه به پايگاه پنجم وی در ابتدا منکر هر گونه فعاليت غيرقانوني شد. اما با استعلام مدارک وي مشخص شد مدارکش جعلي بوده و حدود ۱۰سال است به عنوان پزشک فعاليت شغلی دارد .

 

سرهنگ دولت خواه در ادامه گفت : هر دو متهم به دستور بازپرس پرونده برای کشف زواياي پنهان پرونده و جرائم احتمالي در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي قرار دارند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------