اخاذی یک زن از مردم برای کتک نزدن بچه اش/ مادر کودک آزار دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث,اخاذی یک مادر از مردم برای کتک نزدن بچه اش
مهلا زن جوانی در مشهد فیلم های کودک آزاری و شکنجه از پسر خردسالش را در صفحه اینستاگرامش می گذاشت تا از مردم اخاذی کند.

به گزارش رکنا، این زن در مشهد که نامش مهلا است در صفحه اینستاگرام خود تصاویر و فیلم هایی از آزار پسرش به نام بنیامین می گذاشت تا قلب فالوورهایش را به درد آورد.

 

مهلا این مادر سنگدل هدف اصلی اش با انتشار فیلم های دلخراش از کتک زدن بنیامین پسر خردسالش این بود که بتواند از این طریق از مردم پول بگیرد. مهلا زن مشهدی که مادر بنیامین کوچولو است بارها تصویر کارت بانکی اش را در صفحه شخصی اش قرار داده و خطاب به فالوورهایش می گفته که" پول بدهید تا بنیامین را کتک نزنم."

 

انتشار این فیلم ها سبب رنجش و آزردگی فالوورهای صفحه اینستاگرام این زن شده بود و آنها کامنت های بی شماری نیز زیر پست های کتک خوردن بنیامین می گذاشتند .

 

مادر کودک‌آزار اینستاگرامی در خراسان رضوی دستگیر شد

مهر نوشت: "معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا" سرهنگ رامین پاشایی اظهار کرد: در پی رصد و احصای مورد مجرمانه بارگذاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.

 

وی افزود: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی دقایقی پیش او دستگیر و به جهت رسیدگی به اتهام منتسب و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری می‌باشد که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

 

این فرد در صفحه اینستاگرامی که داشت، فرزندش را کتک می‌زند و فیلم را به اشتراک می‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای عدم انجام این رفتار غیرانسانی می‌کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث,اخاذی یک مادر از مردم برای کتک نزدن بچه اش
اخبار,اخبار حوادث,اخاذی یک مادر از مردم برای کتک نزدن بچه اش
اخبار,اخبار حوادث,اخاذی یک مادر از مردم برای کتک نزدن بچه اش
اخبار,اخبار حوادث,اخاذی یک مادر از مردم برای کتک نزدن بچه اش

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------