قتل دو جوان با انگیزه‌های شخصی در تربت جام/ دستگیری قاتل معروف به جعفر کله زرد



اخبار,اخبار حوادث
دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از قتل دوجوان با انگیزه‌های شخصی در سطح شهر با سلاح گرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید علیزاده در مورد اولین قتل که جوانی به نام امین بدری در روز سه‌شنبه ساعت ۲۳ به قتل رسید، گفت: در این رابطه دو نفر مظنون که احتمالا با قتل در ارتباط باشند در همان لحظات اول جرم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به دومین قتل که با سلاح گرم در روز چهارشنبه ساعت ۲۲ اتفاق افتاد گفت: در دومین قتل که جوانی به نام علی مولایی در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید بعد از وقوع قتل با پیگیری پلیس و حضور بازپرس یکی از ضاربین شناسایی و ساعتی بعد در بیمارستان تایباد، دستگیر شد.

 

دادستان ادامه داد: ۲ نفر از ضاربین جزو اراذل و اوباش سطح یک شهرستان بوده و پیش از این  با طرح موضوع در کمیته اطلاعات و شورای تامین دستور دستگیری ایشان با کلیه اختیارات قانونی به مامورین داده شده بود و این افراد دو شب قبل از وقوع قتل با هم درگیر و قرار دعوا گذاشته بودند و در ادامه تحقیقات  تعداد ۴ نفر از دو طرف نزاع شناسایی و دستگیر شدند و‌ شناسایی و دستگیری مابقی افراد درگیر در نزاع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: دستورات قاطع دادستانی به ضابطین برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شرکت کننده در نزاع ها داده شده است. 

 

علیزاده یادآورشد: به مردم شریف تربت جام این نوید را خواهیم داد که کلیه افراد مرتبط با این دو قتل دستگیر و گزارش کامل آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد و به نحوی مدیریت خواهد شد که با اجرای اشد مجازات این افراد در ملا عام درس عبرت بشود برای سایر افراد که قصد ارتکاب این گونه جرائم خشن راداشته باشند.

 

وی افزود: از مردم شریف تربت جام‌ می خواهیم چنانچه اطلاعاتی دارند از افرادی که اقدام به نگهداری غیرمجاز سلاح می‌کنند و بویژه که قصد وقوع جرائم خشن را دارند به دادستانی و نیروهای امنیتی گزارش دهند تا با مشارکت و همراهی مردم افراد مخل نظم و امنیت عمومی شناسایی ،دستگیر و به جزای اعمال خودشان برسند.

 

قاتل معروف به جعفر کله زرد دستگیر شده است/ شورای تامین روز شنبه تشکیل جلسه خواهد داد

فرماندار و رئیس شورای تامین تربت جام با اشاره به قتل دو جوان در سطح شهر با سلاح گرم گفت: بر اساس گزارش های اولیه نزاع منجر به قتل علی مولایی و امین بدری قبلا با هم درگیر و یکدیگر را به مرگ تهدید کرده بودند و باهم ظاهرا خصومت شخصی داشتند.

 

مرتضی حمیدی افزود: پس از این دو درگیری با تلاش مامورین انتظامی در قتل علی مولایی قاتل (معروف به جعفر کله زرد) و دو نفر دیگر از همدستانش در بیمارستان تایباد در همان ساعت اولیه دستگیر شدند و در حادثه قتل امین بدری هم سه نفر مظنون دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: برای بررسی این دو قتل جلسه شورای تامین عصر روز شنبه تشکیل و گزارش صحیح و کامل به مردم ارائه خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------