آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

دخترکشی در مرند/ فوت پدر پس از قتل دختر



اخبار,اخبار حوادث
فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: دختر دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی با ضربات چاقو پدرش را زخمی می‌کند، پدر نیز حین درگیری او را خفه کرده و به قتل می‌رساند و خودش نیز یک روز بعد از شدت جراحات فوت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: شامگاه شنبه ۲۰ دی، پس از تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال یک مرد مجروح به بیمارستان، مأموران انتظامی بلافاصله در محل حضور یافتند.

 

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، که مرد میانسالی بر اثر ضربات چاقو در قسمت‌های مختلف بدن و شکستگی لگن توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

 

او ادامه داد: با توجه به مشکوک بودن موضوع، ماموران جهت تحقیقات پلیسی به منزل وی مراجعه می‌کنند، که متاسفانه با جنازه دختر این مرد مجروح مواجه می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: بر اساس تحقیقات اولیه متوجه شدیم که دختر فوت شده دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی بوده و پدرش را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و در این میان پدر نیز اقدام به خفه کردن او کرده است.

 

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: تحقیقات پلیس و مراجع قضایی برای حصول نتیجه نهایی از جزئیات این اتفاق هنوز ادامه دارد و جزئیات دقیق‌تر از سوی مراجع قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است پدر زخمی نیز پس از گذشت یک روز در بیمارستان فوت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------