آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

طوفان‌ در ورامین جان یک نفر را گرفت/ طوفان شن یزد را درنوردید



طوفان‌ در ورامین،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس آتش‌نشانی ورامین از فوت یک شهروند بر اثر سقوط درخت در منطقه اسفندآباد ورامین خبر داد.

محسن پارسا در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به طوفانی که ساعتی پیش ورامین را درنوردید اظهار داشت: یک شهروند بر اثر سقوط درخت در منطقه اسفندآباد ورامین جان خود را از دست داد.

 

وی با بیان اینکه این درخت در اثر وزش باد سقوط کرده است افزود: امروز شاهد وزش شدید باد و طوفان در شهر ورامین بودیم که باعث خسارت‌هایی در این شهرستان شد.

 

رئیس آتش‌نشانی ورامین گفت: رأس ساعت 19 و 40 دقیقه با تماس شهروندان با آتش‌نشانی و اعلام سقوط درخت در خیابان رجایی معروف به منطقه اسفند آباد عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

پارسا تصریح کرد: در این حادثه شاهد سقوط درخت بر روی یک شهروند خانم در حال عبور از خیابان بودیم که شهروند صدمه دیده به نیروهای اورژانس تحویل شد اما به‌رغم تلاش‌های کادر درمان این شهروند دقایقی پیش جان خود را از دست داد.

 

رئیس آتش‌نشانی ورامین در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و در مواقع طوفانی از پارک خودرو زیر درختان و تردد در خیابان‌ها بپرهیزند.

 

طوفان شن یزد را درنوردید

مهر نوشت: عصر سه‌شنبه، با آغاز وزش باد شدید در اغلب مناطق استان یزد، طوفان شن به راه افتاد و اغلب مناطق استان در هاله ای از گرد و غبار فرو رفت.

 

کاهش دید افقی در برخی محورهای استان یزد از جمله دهشیر - ابرکوه، یزد – میبد و میبد اردکان، سبب شد تا خودروها نتوانند به مسیر خود ادامه دهند و ناچار به توقف در حاشیه جاده شوند.

 

در شهر یزد نیز وزش باد شدید، باعث بروز خساراتی به تابلوهای واحدهای صنفی، شکستن درخت در بلوار جمهوری، بلوار صدوقی و بلوار شهید پاکنژاد شد.

 

در محور اردکان نیز به دلیل کاهش دید افقی، دو خودرو یا یکدیگر برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

 

اما طوفان در برخی مناطق استان از جمله دهشیر شدت بیشتری داشت و سرعت وزش باد تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز توسط هواشناسی استان ثبت شده است.

 

بر اساس اعلام هواشناسی یزد، وزش باد شدید در اغلب مناطق استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: هوای استان یزد از بعدازظهر سه شنبه در بعضی ساعات روز ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید توام با گرد و خاک خواهد بود.

 

سیدعباس میرحسینی عنوان کرد: در روز پنج‌شنبه با شمالی شدن جریانات هوا، به طور موقت با کاهش دما مواجه خواهیم بود اما از روز جمعه و طی هفته آینده، روند افزاش دما و ماندگای هوای گرم در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

 

وی دمای هوای امروز یزد را ۳۷ درجه درجه اعلام کرد و گفت: در روز پنج‌شنبه دمای هوا با چهار درجه کاهش به ۳۳ درجه خواهد رسید.

 

میرحسینی یادآور شد: گرد و غبار و طوفان فردا نیز در یزد ادامه دارد اما از روز پنج‌شنبه هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------