مرگ راننده جوان بر اثر تیراندازی پلیس هنگام انتقال کالا/ اسماعیل حسینی به خاک سپرده شد



مرگ راننده جوان بر اثر تیراندازی پلیس،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم از نیروی انتظامی خواست با خاطیان شلیک گلوله به راننده جوان دیلمی هنگام انتقال کالای ملوانی و کشته شدن او برخورد کند.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم جمیری اظهار کرد: خبر کشته شدن جوانی که برای تامین حداقل زندگی خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد موجب تاثر شدید عمومی است.

 

وی تصریح کرد: بارها به مسئولین ملی و استانی تذکر داده‌ایم اگر توان ایجاد اشتغال پایدار برای مردم به ویژه جوانان شایسته ما را ندارید، بگذارید از حداقل‌ها برخوردار باشند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اجازه ورود کالاهای ملوانی را با زحمت می‌دهید و مردم عزیز ما از این طریق با مشقت زندگی می‌کنند باید اجازه انتقال آن را هم بدهید، با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها نگذارید زندگی مردم تلخ شود، ولی متاسفانه گوشی بدهکار نیست.

 

جمیری خاطر نشان کرد: این مصیبت را به مردم دیلم  به ویژه خانواده آن عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از مسئولین نیروی انتظامی می‌خواهم با خاطیان برخورد جدی کنند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.

 

سید اسماعیل حسینی چند روز پیش هنگام انتقال کالای ملوانی در جاده قم-تهران، خودروی او مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفت.

 

این مرد جوان که روز پنجشنبه سوم تیر بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی کشته شده بود، امروز در بندر دیلم به خاک سپرده شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------