آتش‌سوزی در کارگاه طلاسازی میدان امام اصفهان



آتش‌سوزی در کارگاه طلاسازی میدان امام اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در کارگاه طلاسازی در میدان امام خبر داد.

به گزارش ایسنا و و نقل از روبط عمومی سازمان آتش نشانی اصفهان، "فرهاد کاوه آهنگران" با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه امروز (دوشنبه_۲۲ آذرماه) به مرکز فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

 

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در کارگاه طلاسازی در طبقه دوم سرای حاج کریم در میدان امام گزارش شده بود، گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه، نیروهای امدادی از ایستگاه‌های شماره ۱۷، پنج، ۱۴، ۹ و چهار به همراه افسران کشیک سرآتشیاران شفیعی و شکرانیپور برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه متاسفانه محور بازار اصفهان صعب العبور است و برای امدادرسانی مجبور به استفاده از خودروهای سبک اطفائیه بودیم، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان این آتش مهار شد و از گسترش آن به دیگر واحدهای تجاری و کارگاهی جلوگیری شد.

 

وی با بیان اینکه در این کارگاه طلاسازی حدود هشت کپسول سیلندر گاز و چندین کپسول اکسیژن وجود داشت، افزود: چنانچه این آتش به موقع مهار نمی‌شد با توجه به بافت تاریخی و فرسوده بودن این بازار مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علت این حادثه تحت بررسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------