دستگیری موبایل قاپان در شرق تهران/ سرقت از ۲۰ زن



دو سارق که اقدام به قاپیدن موبایل زنان در شرق تهران کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳۲ نبرد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با صحنه درگیری تعدادی از شهروندان مواجه شدند و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند که در همین حین دو مرد جوان با سلاح سرد به سمت آنان حمله کردند.

 

این دو نفر که سعی داشتند با حمله به ماموران از دست آنان فرار کنند، سرانجام از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند. همچنین تحقیقات میدانی در محل نیز انجام شد که زنی جوان با مراجعه به ماموران اعلام کرد که در حین راه رفتن در پیاده‌رو با تلفن همراهش در حال صحبت بوده که ناگهان این دو سارق تلفن او را ربوده و در حالی که قصد فرار داشتند با فریادهای کمک خواهی او و حضور شهروندان تعادل موتور از دست‌شان خارج شده و به زمین افتاده‌اند و بعد هم با مردم درگیر شده‌اند.

 

با انتقال دو متهم به کلانتری، آنان تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه شهروندان اعتراف کرده و گفتند: تنها از زنان جوانی که در حال صحبت با تلفن همراه‌شان در خیابان بودند، سرقت می‌کردیم و سوژه‌های اصلی ما زنان جوان بودند؛ به طوریکه تاکنون از حدود ۲۰ زن به همین شیوه سرقت کرده ایم.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر دو متهم پرونده‌ای با دستور قضایی تشکیل شده است. همچنین تا کنون پنج مالباخته از سوی ماموران کلانتری شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی مابقی آنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------