نزاع دسته‌جمعی در نوشهر یک کشته گرفت/توضیحات پلیس بوشهر در خصوص تیراندازی ماموران به سرنشینان پراید



نزاع دسته‌جمعی جوانان در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نوشهر با یک کشته خاتمه یافت.

 

شاهدان عینی جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفتند این نزاع دسته جمعی در یک قلیان‌سرا رخ داده و طی آن ۲ برادر با قمه و اسحله وارد این محل شدند و یک جوان دیگر را با ضربات قمه و شلیک گلوله مجروح و روانه بیمارستان کردند.

 

بر اساس این گزارش ، جوان از ناحیه شکم و قلب مورد اصابت قمه و گلوله قرار گرفت ولی پس از اعزام به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با وجود تلاش کادر پزشکی به علت خونریزی زیاد ، فوت کرد.

 

قاسم محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نوشهر جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت که این حادثه در دستور پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفته تا سریعا از سوی ماموران آگاهی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نیروی انتظامی در باره علت این درگیری تاکنون اعلام نظر نکرده است ولی مردم محلی علت آن را انتقامجویی اعلام کردند.

 

توضیحات پلیس بوشهر در خصوص تیراندازی ماموران به سرنشینان پراید

وشهر معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص تیراندازی ماموران پلیس به سرنشینان پراید توضیحاتی ارائه کرد.

 

سرهنگ جهانبخش طهماسبی در خصوص فوت راننده و جراحت سرنشین پراید در پی تیراندازی ماموران گشت پلیس بیان کرد: ساعت ۲ بامداد امروز ۱۸ بهمن ماه، ماموران انتظامی پاسگاه روستای نظرآقا از توابع شهرستان دشتستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید فاقد پلاک مظنون شدند که سرنشینان پراید به محض رویت عوامل انتظامی اقدام به فرار کردند.

 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله به تعقیب این خودرو پرداختند، خاطرنشان کرد: سرنشینان خودرو پراید با بی اعتنائی به دستور ایست پلیس و به قصد فرار از دست ماموران به مسیر خود ادامه دادند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با رعایت اصول تیراندازی ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کردند گفت: راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد و به مسیر خود ادامه داد که در همین ارتباط ماموران با تیراندازی به سمت لاستیک خودرو قصد داشتند آن را متوقف کنند اما متاسفانه تیرها با برخورد به بدنه خودرو به راننده و سرنشین برخورد می کند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: متاسفانه راننده خودرو بر اثر شدت جراحت در صحنه حادثه فوت می کند و سرنشین آن توسط عوامل امدادی سریعا جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

 

وی ضمن تسلیت به خانواده فرد جان باخته در این حادثه تاکید کرد: این موضوع توسط پلیس در حال بررسی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------