مرد مسلح در ایذه ۵ نفر را به رگبار بست



فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: قاتل فراری که در شهرستان ایذه یک نفر را کشته و ۴ نفر دیگر را مجروح کرده بود، در مسجدسلیمان دستگیر شد. 

به  گزارش رکنا: سرهنگ "حمیدرضا بهاروند" در بیان جزئیات خبر گفت: دوم بهمن ماه  به دنبال اختلاف ملکی در شهرستان ایذه مجرم متواری به هویت "ر _ح" با تیراندازی یک نفر را کشته و ۴ نفر دیگر را مجروح و سپس متواری شده بود، دستورات ویژه جهت دستگیری متهم صادر شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش مستمر و تسلط اطلاعاتی رد قاتل فراری و محل اختفا او را در شهرستان مسجدسلیمان شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان با همکاری عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان، طی یک عملیات کاملا منسجم و غافلگیرانه پلیسی قاتل فراری و همدستش را دستگیر کردند.

 

وی عنوان داشت: در این عملیات ۲ قبضه سلاح جنگی (یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری)، ۸ تیغه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی از متهمان کشف شد.

 

سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهمان قصد فرار از کشور داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------