سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!



حوادث روز ,اخبار حوادث ,خبرهای حوادث
با دستگیری اعضای یک باند سرقت، مخفیگاه مالخری در مشهد لو رفت که گوشی‌های سرقتی را سلاخی می‌کردند و سپس قطعات اوراقی آن‌ها را به فروش می‌رساندند. 

به گزارش خراسان، ماموران گشت کلانتری میرزا کوچک خان مشهد چند روز قبل هنگام انجام وظیفه در حوزه استحفاظی، جوانی را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند که گوشی یکی از شهروندان را قاپیده بود.

 

این سارق سابقه دار 22 ساله به مقر انتظامی هدایت شد و در دایره تجسس کلانتری مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. با اعترافات وی مشخص شد که او عضو یک باند حرفه‌ای گوشی قاپی است که گوشی‌های سرقتی را به بهای ناچیزی به مالخر باند می‌فروشند.

 

این گونه بود که گروهی از افسران دایره تجسس با کسب دستورهایی از قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به ردیابی مالخر مذکور پرداختند ومخفیگاه وی را در منطقه گلشهر مشهد شناسایی کردند. در بازرسی از منزل این مالخر بیش از 90 دستگاه گوشی تلفن همراه مستعمل به همراه 300 قطعه اوراق شده انواع گوشی‌ها و تعدادی قطعات و لوازم خودرو کشف و ضبط شد.

 

  هنوز تحقیقات ماموران انتظامی در مراحل مقدماتی ادامه داشت که 3 تن از مال باختگان با مراجعه به کلانتری گوشی‌های سرقت شده خود را در میان کشفیات پلیس شناسایی کردند. بررسی‌های بیشتر در حالی زیر نظر سرهنگ علی برزنونی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) وارد مرحله جدیدی شد که 5 فقره سابقه کیفری این مالخر حرفه‌ای لو رفت و همدست وی نیز به دام افتاد.

 

از سوی دیگر کنکاش‌های پلیسی درباره جرایم احتمالی دیگر اعضای باند نشان داد که برخی از سارقان قطعات خودرو و اموال عمومی نیز در این باند فعالیت دارند چرا که کشف چراغ فضاهای سبز، کابل برق، رینگ و لاستیک و چندین دستگاه پنل و ضبط و پخش بر این فرضیه پلیس مهر تایید می‌زد.

 

بنابراین گزارش، تحقیقات افسران زبده دایره تجسس، برای دستگیری  عوامل دیگر مرتبط با این باند سرقت و با دستورهای ویژه قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهید بهشتی مشهد همچنان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------