کشف جسد سوخته مجهول الهویه در کمربند سبز



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
جسد جوانی مجهول الهویه که توسط عامل یا عاملان جنایت به آتش کشیده شده بود، ظهر روز گذشته در اطراف جاده کمربند سبز مشهد در حالی کشف شد که پلیس از شهروندان برای شناسایی هویت وی کمک خواست.

به گزارش خراسان، ظهر روز گذشته، شهروندان با مشاهده جسد سوخته ای که در اطراف روستای سالارآباد از توابع بخش رضویه مشهد رها شده بود، ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دادند و بدین ترتیب معمای یک پرونده جنایی دیگر روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت. تحقیقات میدانی قاضی «محمود عارفی راد» بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت، جسد را با ریختن مواد قابل اشتعال مانند بنزین در محل کشف، به آتش کشیده اند اما هیچ گونه مدارک هویتی از داخل لباس های مقتول پیدا نشد.

 

ادامه بررسی های قضایی نشان داد که جوان حدود 30 ساله دارای محاسن بلند بوده و شلوار جین کتانی آبی رنگ و تی شرت مشکی آستین کوتاه به تن داشته است. گزارش روزنامه خراسان حاکی است: با انتقال جسد مجهول الهویه به پزشکی قانونی، قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور داد تا تصویری از جسد مذکور برای شناسایی هویت وی در روزنامه خراسان منتشر شود.

 

در همین حال سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند با تلفن های 110، 21825290 ، 21825267 یا تلفن 09363257468 اطلاع دهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------