زورگیری 200 هزار تومانی از زن همسایه



پسر شرور با ورود به خانه زن همسایه و تهدید چاقو پول هایش را سرقت کرد.سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در تشریح این خبر گفت: ظهر یکشنبه 19 خرداد مأموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره زورگیری از زنی 54 ساله در خانه‌اش واقع در خیابان افراسیابی قرار گرفتند و بلافاصله با حضور در محل تحقیقات خود را از شاکی پرونده آغاز کردند.

زن میانسال گفت: در خانه تنها بودم که زنگ در به صدا درآمد وقتی در را باز کردم پسر همسایه که از اراذل و اوباش محله است ناگهان به سویم حمله ور شد و در حالی که مرا به کناری پرت می‌کرد به زور وارد خانه‌ام شد او با گذاشتن چاقویی زیر گلویم مرا مجبور کرد پول‌هایم را به او بدهم. من هم فقط 200 هزار تومان در خانه داشتم که به او دادم.

در ادامه مأموران دریافتند متهم قصد دارد از طریق پایانه جنوب تهران به مسافرت برود و به این ترتیب برای دستگیری وی راهی محل شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در پایانه جنوب دو تیم از مأموران عملیات کلانتری حضور یافته بودند تا در صورت شناسایی متهم او را دستگیر کنند که بالاخره هنگام بررسی چهره افراد توسط مأموران، متهم شناسایی و در حالی که با مأموران درگیر شده بود سرانجام دستگیر شد.

 

 با بررسی سوابق متهم، مشخص شد وی سه سابقه کیفری شامل آدم ربایی، شرکت در درگیری دسته جمعی و حمل مواد مخدر دارد. همچنین در بازرسی بدنی از متهم مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه به دست آمد.

 

 ایران  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------