داستان گم شدن دختربچه‌2ساله ورامینی چیست؟/چه کسی زهرا را صدا زد؟



تحقیقات پلیس پایتخت برای پیدا کردن زهرا دختربچه دو ساله‌ای که به طرز مرموزی در قلعه‌نو ورامین ناپدید شده همچنان در جریان است.

 به  گزارش جوان ، چهارروز است از سرنوشت زهرا دو ساله که به طرز مرموزی در روستای قلعه‌نو حوالی جاده ورامین گم شده‌است، خبری در دست نیست.

 

زهرا کوچولو ساعت حدوداً ۲۱‌شامگاه ۲۵‌شهریورماه همراه خواهر هفت‌ساله‌اش برای بازی از خانه‌شان بیرون آمد و دقایقی بعد در حالی که خواهر بزرگش به خانه برگشت او ناگهان ناپدید شد. پس از این حادثه تیمی از مأموران پلیس، عوامل آتش‌نشانی، امدادگران هلال‌احمر و اهالی محل تلاش زیادی برای یافتن دختر دوساله آغاز کردند، اما ردی از او نیافتند.

 

پدر زهرا درباره حادثه گفت: من بیمارم و دکتر به من گفته است کار درمانی کنم و به همین خاطر شب‌ها با واکر پیاده‌روی می‌کنم. شب حادثه زهرا و دختر بزرگم داخل کوچه بودند که دختر بزرگم به داخل خانه آمد و از من خواست بیرون برویم و پیاده‌روی کنیم. به او گفتم بعد از شام پیاده‌روی می‌کنم و از او خواستم خواهرش را از داخل کوچه به خانه بیاورد که متوجه شدیم ناپدید شده است. پس از این به مأموران خبر دادیم و دوستان و اهالی محل هم به کمک ما آمدند. من و اهالی محل جوی آب نزدیکی خانه‌مان را جست‌وجو کردند و بعد از آن مزرعه بلال را جست‌وجو کردند، اما ردی از دخترم پیدا نکردیم. مادر زهرا هم گفت: دخترانم همیشه داخل کوچه بازی می‌کردند و زهرا یاد گرفته بود که همراه هیچ غریبه‌ای نشود و حتی بغل افراد فامیل هم نمی‌رفت، اما نمی‌دانم آن شب چطور دخترم گم شد، اما می‌دانم که دخترم را دزدیدند و دزد یا دزدان هم می‌دانستند که کجا دخترم را به‌دزدند که دوربین چهره آن‌ها را نگیرد.

 

پدر بزرگ زهرا درباره حادثه گفت: نوه‌ام تازه از شیر گرفته شده بود. آن شب بر اساس بررسی دوربین‌های مداربسته تاکسی تلفنی، زهرا داخل کوچه در حال بازی است که خواهر بزرگش به داخل خانه می‌رود.

 

زهرا ثانیه‌هایی بعد به ابتدا کوچه می‌رود و دوباره به طرف تاکسی تلفنی بر می‌گردد و مکث کوتاهی می‌کند. در این لحظه انگار کسی او را صدا می‌زند که دوربین‌ها نشان می‌دهد زهرا بر می‌گردد و دوباره به طرف ابتدای کوچه می‌رود و ناپدید می‌شود.

 

تحقیقات برای یافتن زهرا کوچولو از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جریان است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------