آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتشار تصاویر باند خیابانی «بزن در رو» در پایتخت



بازپرس جنایی پایتخت دستور انتشار عکس های مردان دسیسه چینی را صادر کرد که باج‌گیرهای قهاری بودند. اعضای این باند خانوادگی که از سوی داماد خانواده هدایت می شد با تصادف های ساختگی در خیابان های پایتخت دست به اخاذی می زدند. چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان پرونده های تصادف ساختگی چهار مرد که از طعمه هایشان اخاذی می کردند، قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره 5 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این فریبکاری‌ها وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان با حضور در محل های سرقت پی بردند  چهار مرد با تصادف های ساختگی دست به اخاذی می زنند که در این مرحله با اقدامات فنی و تخصصی، خیلی زود اعضای این باند که از یک خانواده هستند، شناسایی شدند. بدین ترتیب چهارمرد در منطقه خلیج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند .  رئیس باند که مردی 45 ساله است به ماموران گفت: از یک سال قبل در مناطق سعادت آباد، پونک، جنت آباد، تهرانسر و اتوبان آزادگان با خودروهای لوکس و گران قیمت تصادف می کردیم و در نقش آفرینی و تمارض بدون این که آن ها متوجه نقشه ما شوند، دست به اخاذی می زدیم.

 

در تحقیقات پلیسی مشخص شد این باند در گروه های دو یا سه نفره در خیابان ها با کوبیدن عمدی دست خود به آینه بغل خودرو و با «داد و فریاد های دروغین» که از ناحیه دست دچار مصدومیت شدید شده اند،  خودروی طعمه شان را متوقف و در صورتی که سوژه فرار می کرد با خودروهایی که داشتند  (پراید ، پرشیا ، سمند  وپژو405 ) به دنبال او می رفتند و در محلی مناسب با این عنوان که « زدی به مردم و فرار کردی » وی را متوقف و به اخاذی و سرکیسه کردن سوژه اقدام می کردند. بنا به این گزارش، بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران با تقاضای چاپ عکس متهمان خواست تا کسانی که به این شیوه هدف اخاذی این باند قرار گرفته اند به اداره 5 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

 

 خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------