داستان دروغ یک قتل برای انتقام از خواهر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر جوان برای انتقام گرفتن از خواهرش یک داستان دروغین از جنایت خانوادگی را پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار داد. 

اواخر هفته گذشته پسر جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از یک جنایت خانوادگی در مشهد پرده برداشت و ادعا کرد سال 87 با همدستی مادر و خواهرش دست به قتل پدرم زدیم و در این سال ها به خاطر خانواده‌ام سکوت کردم.

 

این پسر 25 ساله به بازپرس پرونده گفت: 11 سال قبل پدرم را به قتل رساندیم و با توجه به این که پدرم سابقه خودکشی داشت با صحنه سازی همه تصور کردند که او خودکشی کرده است.

 

وی افزود: مادرم سال 89 سکته قلبی کرد و خواهرم پرستار اتاق عمل است و خودم نیز مدتی در یک خشکشویی کار می کردم و بعد از آن در یک سفره خانه مشغول کار بودم اما دیگر نتوانستم سکوت کنم و تصمیم گرفتم این جنایت خانوادگی را فاش کنم تا از عذاب وجدان راحت شوم.

 

به این ترتیب پسر جوان از سوی پلیس بازداشت   و خواهر این جوان برای تحقیقات پلیسی و صحت حرف های برادرش به پلیس آگاهی تهران احضار شد.

 

دختر جوان با حضور در پلیس آگاهی تهران وقتی شنید برادرش این ادعا را مطرح کرده شوکه شد و به ماموران گفت: برادرم به خاطر اختلافی که با من دارد این داستان سرایی را مطرح کرده و پدرم به مرگ عادی فوت کرده است.

 

تیم پلیسی در استعلام از شهر مشهد متوجه شدند تاریخی که پسر جوان برای مرگ پدرش ادعا کرده با تاریخ فوتی که ثبت شده متفاوت است و کارشناسان در گزارش فوت نیز مرگ عادی را اعلام کرده اند.

 

پسر جوان وقتی در برابر اظهارات خواهرش و مدارک پلیسی قرار گرفت لب به سخن گشود و گفت: سال ها قبل یک سیم کارت کد یک خریدم اما چون سن کمی داشتم نمی توانستم آن را به نام خودم کنم به همین دلیل شماره را به نام خواهرم کردند و در این سال ها سیم کارت در اختیار خواهرم بود تا این که چندی قبل از خواهرم خواستم سیم کارتم را پس دهد که او حرفم را گوش نکرد به همین دلیل تصمیم گرفتم با این داستان سرایی از او انتقام بگیرم که نقشه‌ام ناکام ماند.

 

بنا بر این گزارش، با اعتراف این پسر جوان، پرونده دروغین جنایت خانوادگی مختومه شد.

 

 

خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------