آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری مالخر کابل های برق سرقتی وکشف ۱۱ تن سیم



سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری مالخر کابل های برق سرقتی خبر داد و گفت: ۱۱ تن کابل های سرقتی از داخل یک کامیونت کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگدوست علی جلیلیان  گفت: در ساعت ۱۱ صبح روز سیزدهم آبان ماه امسال خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیونت حامل مقدار فراوانی سیم و کابل برق لخت شده در جلوی گاراژ ضایعاتی واقع در اتوبان فدائیان اسلام، توقف کرده است، تیم عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و منطقه را تحت کنترل خود را آوردند.

 

وی بیان داشت: ماموران در محل مشاهده کردند که راننده کامیونت در حال گفت و گو با مالک گاراژ می باشد و پس از تایید صحت خبر، تیم عملیات کلانتری مولوی برای دستگیری متهمان وارد عمل شد و راننده کامیونت و مالخر اموال سرقتی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

 

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم حدودا ۴۰ ساله می باشند و در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: کامیونت توقیفی حامل ۱۱ تن سیم و کابل های توزیع برق سرقتی می باشد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال برآورد کرده اند.

 

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه تحقیقات از متهمان در خصوص جزئیات پرونده و سایر همدستان آنها ادامه دارد، گفت: هر ۲ متهم با دستور قضائی در اختیار پلیس قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------