انتقام خونین مرد اسیدپاش از همسر سابق



مرد اسیدپاش پس از خروج از زندان به سراغ همسر سابقش رفت و با شلیک گلوله وی را به‌همراه مادر و پسر خردسالش به قتل رساند و متواری شد.

 به‌گزارش ایران ، ساعت 18 پنجشنبه 23 آبان، اهالی محله «سید حشمت» اسلام آباد غرب با شنیدن صدای پی‌در‌پی شلیک چند گلوله به خیابان آمده و با پیکر غرق در خون دو زن و یک پسر خردسال روبه‌رو شدند. با گزارش این جنایت به پلیس، مشخص شد مقتولان؛ یک زن 50 ساله، دختر 32 ساله و نوه 3 ساله‌اش بودند که برای میهمانی به خانه یکی از اقوامشان می‌رفتند.

---

 

با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق، بررسی‌ها آغاز و مشخص شد که این سه نفر از سوی مردی 36 ساله به‌نام «بهمن» که شوهر سابق زن جوان بوده به قتل رسیده‌اند. همچنین در ادامه کارآگاهان دریافتند وی از متهمان سابقه دار بوده و براساس اسناد پرونده متهم به جرم اسیدپاشی محکوم به زندان شده بود اما چون زندانی رأی باز بوده است اجازه خروج از زندان را داشته است.

 

در ادامه مشخص شد وی حدود 5 سال قبل از همسرش(مقتول) جدا شده بود و کودک قربانی نیز فرزند این زن از همسر دومش بوده است.

 

سرهنگ محمد رضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: تحقیقات تکمیلی در این پرونده نشان می‌دهد عامل این جنایت به خاطر کینه توزی و اختلافات قدیمی با قربانیان در مسیر آنها کمین و اقدام به تیراندازی کرده‌ است. تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.‌

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------