داماد خانواده ، سارق اینترنتی از آب در امد



عامل برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند یاسوجی ، داماد خانواده از آب در امد.

  سرگرد روح الله شهبازی پور، رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا که مدعی برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش به مبلغ ۴۰ میلیون ریال شده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت.

 

وی افزود: با تلاش کارشناسان این پلیس و اقدامات صورت گرفته، متهم که داماد شاکی بود شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.

 

سرگرد شهبازی پور ادامه داد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیرقابل انکار، به جرم  خود اعتراف کرد و در خصوص نحوه دستیابی به اطلاعات حساب بانکی شاکیه اذعان داشت: مدتی است که با پدرخانم خود دچار اختلاف شده است و به همین دلیل با در دست داشتن کارت بانکی و فعال‌سازی رمز دوم حساب وی اقدام به برداشت اینترنتی کرده است.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه کاربران نباید تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار دهند گفت: در اختیار قرار دادن اطلاعات و یا خود کارت بانکی به دوستان و آشنایان دردسرهای فراوانی در‌پی دارد که برداشت غیر‌مجاز ساده‌ترین دردسر در اختیار قرار‌دادن کارت بانکی به دوستان و آشنایان است.

 

سرگرد شهبازی پور با اشاره به اینکه بیشتر مشکلاتی که کاربران در فضای مجازی با آنها روبرو می‌شوند در نتیجه عدم سواد رسانه ای و اعتماد بی‌جا می‌باشد، گفت: در برخورد با موضوعات مختلف در فضای مجازی باید آگاهانه عمل کرده و به هیچ عنوان با ناآگاهی و اعتماد بی‌جا به دیگران زمینه مشکلات برای خود را فراهم نیاورید.

 

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما درمیان بگذارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------