آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری سارقان مامورنما در اهواز



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح که در پوشش مامور پلیس، اقدام به سرقت از خودروهای عبوری مسیر اهواز- ماهشهر می‌کردند، دستگیر شدند. 

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری محور اهواز - ماهشهر توسط سر نشینان خودروی پژو ۴۰۵ که در پوشش مامور پلیس اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، مأموران کلانتری ۲۶ با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس ،خودروی مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، سارقان را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در تحقیقات پلیس، سارقان به ۱۶ فقره سرقت از خودروهای عبوری در این مسیر  اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک خودرو سرقتی،‌ یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۱ عدد فشنگ مربوطه و اموال سرقتی زیادی از جمله ۲۱۶ دستگاه سشوار برقی، ۱۹۹ دستگاه ماشین شارژی اصلاح صورت و ۱۴۹ دستگاه اتوی مو برقی کشف شد.

 

وی با اشاره به دستگیری هر چهار متهم این پرونده در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

پلیس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------