بازداشت دزد تنبل تهران



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر تنبل و جوان برای رسیدن به سرمایه زیاد برای کار در بازار شروع به دزدی در خیابان‌های تهران کرد. 

چندی قبل بود که مردی با حضور نزد پلیس از گرفتار شدن در دام زورگیر جوانی خبر داد و در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که پسر جوانی سوار بر موتور با چاقو جلوی راهم را گرفت و با تهدید به سرقت موبایل و پول هایم اقدام کرد.

 

مرد جوان در ادامه گفت: از ترس زبانم قفل شده بود و نمی توانستم حرفی بزنم تا این که سارق خشن از محل دور شد و سپس خودم را به کلانتری رساندم تا ماجرای سرقت را گزارش کنم.

 

بدین ترتیب ، تیمی از ماموران برای دستگیری این سارق تک رو وارد عمل شدند و ماموران در گام نخست پی بردند که این دزد با گذاشتن یک کلاه نقاب دار چهره اش را پوشانده و حتی پلاک موتورش را نیز مخدوش کرده است تا ردی از خود به جا نگذارد.

 

سرقت های دیگر

تحقیقات پلیسی ادامه داشت که ماموران در جریان سرقت های مشابه دیگری قرار گرفتند و با توجه به حساسیت موضوع تیم پلیسی به صورت ویژه پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران در این شاخه از تحقیقات برای به دام انداختن این زورگیر تک رو، گشت های پلیسی را به صورت محسوس و نامحسوس در محل های سرقت فعال کردند و گشت زنی‌ها آغاز شد تا این که هفته گذشته ماموران به رفتارهای پسر جوانی مشکوک شدند.

 

دقایقی گذشت تا این که پسر جوان وارد یک خیابان شد و توقف کرد، ماموران که به صورت نامحسوس رفتارهای پسر جوان را تحت نظر داشتند مشاهده کردند که جوان مرموز یک کلاه نقاب دار روی سرش گذاشت و پلاک موتورش را با زنجیر چرخی که داشت مخدوش کرد.

 

همین نشان از آن داشت که این جوان خود را برای غافلگیر کردن طعمه هایش و اجرای نقشه زورگیری اش آماده کرده است، ماموران که با هوشیاری رفتارهای این جوان را تحت نظر داشتند به کمین نشستند تا این که پسر جوان سوار بر موتورش وارد خیابان شد و سپس به سراغ مرد جوانی رفت.

 

در حالی که رفتارهای این سارق زیر ذره بین ماموران مشاهده می شد، زورگیر خشن ناگهان چاقوی بزرگی از جیبش بیرون کشید و در برابر مرد جوان توقف کرد، زورگیر خشن در ابتدا چاقو را زیر گردن طعمه اش گذاشت و مرد جوان از ترس قدرت حرف زدن و مقاومت نداشت و لحظه ای که طعمه زورگیر خشن قصد داشت تلفن همراه و کیف پولش را در اختیار سارق چاقو به دست قرار دهد ماموران وارد عمل شدند.

 

پسر جوان تا خواست بی خیال طعمه اش شود و با سرعت از محل فرار کند خودروی پلیس را مقابل خود دید و در همان لحظه دو مامور موتور سوار نیز از پشت مسیر را برای او بستند و امیر 28 ساله دستگیر شد.

 

ماموران در بازرسی بدنی از امیر یک چاقوی بزرگ و یک گوشی سرقتی به دست آوردند که همین کافی بود تا این جوان به سرقت هایش اعتراف کند.

 

گفت وگو با دزد تک رو

امیر که به تازگی پا به دنیای تبهکاران گذاشته ادعا می کند به دلیل بیکاری و نیاز به پول دست به این سرقت ها زده است.

 

سابقه داری؟

نه.

 

چرا دزدی؟

چون بیکارم.

 

یعنی هرکسی بیکار بود باید دزدی کند؟

نه، من حوصله کار کردن نداشتم و کار پر درآمد هم پیدا نکردم.

 

چه شغلی دوست داشتی؟

نمی دانم، یک کارکه ساعت 10 صبح شروع شود و تا ظهر مشغول باشم و در آمد شش‌میلیون تومان به بالا داشته باشم.

 

تحصیلات؟

سیکل.

 

چطور می خواهی با سیکل یک کار راه بندازی و درآمد بالایی داشته باشی؟

خوب باید یک پدر پولدار می داشتم که بتوانم با سرمایه اش در بازار کار کنم که وضعیت پدرم خوب نیست به همین دلیل تصمیم به سرقت گرفتم.

 

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟

زیاد برایم مهم نبود فقط می خواستم پول به دست بیاورم.

 

قصد داشتی تا چه زمانی دزدی کنی؟

تصمیم داشتم یک سرمایه زیاد به دست بیاورم و بعد از آن در بازار شروع به کار کنم.

 

چرا تنها دزدی می کردی؟

چون پول بیشتری به خودم می رسید و کسی نبود که مرا لو بدهد.

 

خانواده و دوستانت می دانستند دزدی می کنی؟

نه، همه فکر می کردند سرکار می روم.

 

حرف آخر؟

من فقط به دلیل بیکاری دزدی کردم و خوشحالم که زود دستگیر شدم و بیشتر از این سرقت نکردم، پشیمانم و امیدوارم بعد از آزادی از زندان یک کار پیدا کنم.

 

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفت.

 

 

 خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------