پرونده سارقان با 40 فقره سرقت در مرند بسته شد



فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی ازجمله خانه باغ ها با40 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش فارس از تبریز، کاظم دهقانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

 

وی در ادامه افزود :ماموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق سابقه دار شده و متهمان دستگیر شده را جهت بررسی و بازجویی به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

 

دهقانی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به 40 فقره سرقت از خانه باغ ها، ساختمان های نیمه کاره و سایر اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی مرند به شهروندان هشدار داد و گفت: در جهت پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی علی الخصوص خانه باغ ها به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و از درب و قفل های مناسب، دزدگیر، دوربین مدار بسته استفاده کرده و اموال خود را به صورت بلا صاحب در باغ ها رها نکرده نسبت به گماردن نگهبان اقدام و سرکشی مداوم از باغ ویا موتور آبها داشته باشند و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------