کلاهبرداری میلیاردی از شهرداری تهران/ متهم فراری دستگیر شد



جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۴ میلیارد تومانی یکی از شهرداری‌های تهران خبر داد.​

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر گفت: پرونده کلاهبرداری میلیاردی که از سال ۸۸ مفتوح و متهم که به ۱۰ سال زندان، پرداخت جزای نقدی و تبعید محکوم شده بود در اختیار قرارگاه جلب محکومین متواری قرار گرفت و تیم ویژه ای برای دستگیری متهم فراری وارد عمل شدند.

 

وی افزود: ماموران این قرارگاه در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که متهم که در گذشته یک کارگزار با یکی از پیمانکارهای شهرداری برای زیباسازی و طرح جداول یکی از شهرک ها  قراردادی را تنظیم می کند که در قبال انجام کار و خرید مصالح و پول کارگران ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه می گیرد.

 

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم با پیشرفت ۲۰ درصدی کار اعتماد را جلب کرده اما این در حالی بود که پول مصالح و کارگران را در این مدت پرداخت نکرده است و پس از آن ناپدید می شود و در بررسی مشخص می شود این متهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که حقوق کارگران و هزینه های خرید مصالح بوده را نیز پرداخت نکرده است.

 

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی ها مشخص شد متهم بودجه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را در جزیره کیش سرمایه گذاری کرده  و فراری شده است که تجسس های برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و ماموران قرارگاه جلب محکومین متواری با اقدامات فنی در اوایل هفته گذشته موفق به دستگیری متهم شدند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------