فروش 130 میلیونی عکس تراکتور در سایت مجازی !



فرمانده انتظامی شهرستان سرخس از شناسایی کلاهبرداری خبر داد که با ارسال تصاویری از یک تراکتور به کلاهبرداری یک میلیارد و 300 میلیون ریالی از کشاورزان ساده لوح اقدام کرده بود. 

سرهنگ "احمد علی دماوندی" در تشریح این خبر گفت: یکی از شهروندان با مراجعه حضوری به پلیس فتا بیان کرد که در بررسی آگهی های سایت فروش مجازی کالا آگهی با موضوع فروش تراکتور به قیمت ۶۶۰ میلیون ریال در شهرستان شیراز را رویت می کند. 

 

وی افزود: این شهروند با توجه به تصاویری که فروشنده از تراکتور و مدارک آن و همچنین یک وکالت نامه محضری برای انتقال مالکیت در فضای مجازی برایش فرستاده به او اعتماد و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را به حساب بانکی فروشنده واریز می کند اما پس از این اقدام ، متهم دیگر پاسخ گوی تماس های تلفنی خریدار نبوده است. 

 

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله اقدامات خود را در این زمینه آغاز می کنند و با پیگیری های علمی و اطلاعاتی خود متوجه می شوند مالک حساب بانکی که به آن پول واریز شده جوانی است 18 ساله و حدود دو ماه است از خانه خارج و مفقود شده است.در پیگیری های بعدی مشخص شد فردی از طریق کارت بانکی متصل به این حساب به خرید 100 میلیون ریال ارز و 300 میلیون ریال سکه اقدام کرده است.

 

سرهنگ دماوندی افزود: در بررسی حساب های بانکی مشخص شد افراد دیگری نیز 90 میلیون تومان در چند مرحله به حساب متهم واریز کردند و در تماس با مال باختگان مشخص شد آنان از روستاییان استان های مختلف کشور بوده و برای خرید تراکتور فریب این کلاهبردار حرفه ای را خورده اند. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس تصریح کرد: با بهره گیری از شیوه های علمی و فنی ،متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و باتشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

 

خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------