کارآگاهان جنایی در برابر معمای کشف 2 جسد



کارآگاهان جنایی تحقیقات را درباره مرگ مشکوک زن و مردی که اجسادشان در خانه‌هایشان پیدا شده است آغاز کردند. علت فوت این زن و مرد هنوز مشخص نشده است.

  به گزارش شرق، اولین پرونده ساعت 14:15 روز 20 فروردین تشکیل شد و مأموران کلانتری یوسف‌آباد در تماس با واحدی، بازپرس کشیک قتل تهران، خبر دادند جسد مردی در خانه‌اش پیدا شده است.

 

با شروع تحقیقات معلوم شد این مرد سرایدار یک ساختمان مسکونی بوده و همراه همسرش در اتاقک سرایداری زندگی می‌کرده‌، اما به طرز مرموزی جانش را از دست داده است. یکی از همسایه‌ها توضیح داد: من برای کاری به سراغ سرایدار آمدم، اما هرچه صدا زدم جواب نداد تا اینکه وارد اتاق شدم و جسد او را دیدم. از سویی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ مرد 29 ساله مشخص شود. ساعتی بعد از این واقعه، بار دیگر تلفن بازپرس کشیک قتل تهران به صدا درآمد و این‌بار مأموران بازپرس واحدی را در جریان کشف جسد زنی 60 ساله در خانه‌اش قرار دادند.

 

در جریان بررسی‌ها معلوم شد این زن در خانه‌ای استیجاری‌ تنها زندگی می‌کند و یکی از دختران خواهرش مرتب با او در تماس بوده است. خواهرزاده متوفی روز حادثه چندبار به خاله‌اش تلفن زده، اما وقتی او جواب نداده،  متوفی موضوع را به پلیس و آتش‌نشانی اطلاع داده و در نهایت مأموران با شکستن در وارد خانه شدند و جسم بی‌جان زن 60 ساله را یافتند. این در حالی بود که خانه به‌هم‌ریخته به ‌نظر می‌رسید. به‌ همین سبب بازپرس به موضوع مشکوک شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه را آغاز کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------