دستگیری دزد حرفه‌ای موبایل در سطل زباله



پسری جوان که به همراه دوست موتورسوارش گوشی موبایل شهروندان را سرقت می‌کرد، در جریان تعقیب‌وگریز پلیسی دستگیر شد.

 به گزارش شرق ، هفته گذشته وقوع چند فقره موبایل‌قاپی توسط دو موتورسوار جوان به کلانتری قلهک اعلام شد و تیمی از مأموران کلانتری بررسی موضوع و دستگیری متهمان را برعهده گرفتند.

 

تحقیقات اولیه نشان از این داشت که سرقت‌ها در حوالی خیابان شریعتی و قلهک اتفاق افتاده است. در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، مأموران با حضور در محل‌های سرقت و شنیدن اظهارات شاکیان موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست بیاورند. تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه ساعت 16 عصر روز دوشنبه مأموران گشت کلانتری در دوراهی قلهک، دو جوان موتورسوار را که خلاف جهت خیابان در حال حرکت بودند مشاهده کردند.

 

مشخصات ظاهری موتورسواران با مشخصات متهمان موبایل‌قاپی تطابق داشت. مأموران برای بررسی موضوع آنها را به‌ صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

 

پس از پنج دقیقه زیر نظر قراردادن هر دو موتورسوار مشخص شد دزدان با شناسایی طعمه‌شان تصمیم به سرقت موبایل مرد جوانی را دارند. قبل از اینکه دزدان دست‌به‌کار شوند، مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

 

سارقان با مشاهده تیم گشت کلانتری، موتور تیزروی خود را رها کردند و با پای پیاده از محل گریختند. مأموران پس از یک کیلومتر تعقیب‌وگریز متوجه شدند هر دو موتورسوار از جلوی چشمان آنها غیب شده‌اند. آنها سپس متوجه شدند یکی از متهمان در سطل زباله پنهان شده است. در این مرحله یکی از متهمان در سطل زباله دستگیر شد، ولی دومین متهم توانست از شلوغی خیابان برای فرار خود استفاده کند.

 

موتورسیکلت کشف‌شده به همراه متهم به کلانتری انتقال یافت و مأموران در بررسی شماره پلاک موتورسیکلت دزدان اطلاع پیدا کردند که این موتورسیکلت روز هجدهم فروردین‌ماه در محدوده بازار به سرقت رفته است. سرهنگ محمدرضا قدیمی، رئیس کلانتری 124 قلهک، با اشاره به اینکه در بازرسی‌های بیشتر سه گوشی سرقتی از متهم کشف شد، ادامه داد: متهم در کلانتری به 20 فقره سرقت موبایل در خیابان شریعتی و قلهک با همکاری همدستش و فروش گوشی‌های سرقتی به مالخری اعتراف کرد.

 

سرهنگ قدیمی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری و مالخر گوشی‌های سرقتی ادامه دارد. 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------