زنی با ۱۰۰ فقره جیب بری در پایتخت دستگیر شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زنی سارق با بیش از ۱۰۰ فقره جیب بری در خطوط اتوبوسBRT خبر داد. 

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: با افزایش پرونده های جیب بری در خطوط BRT، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی طرح مبارزه با جیب بری در محدوده خطوط اتوبوسرانی را به اجرا در آوردند تا اینکه یازدهم اسفند ماه در ایستگاه BRT پارک دانشجو به خانم جوانی مظنون شدند.

 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و بررسی های  بیشتر از وی ۶ دستگاه گوشی موبایل کشف شد، افزود: متهم به نام " زهره " ۳۵ ساله برای بررسی های بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

 

دستخال گفت: در تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که گوشی های کشف شده سرقتی بوده و مال باختگان پیش تر با مراجعه به پلیس آگاهی پرونده هایی با موضوع جیب بری تشکیل داده اند.

 

وی عنوان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و چندی پیش نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

 

وی توضیح داد: در ادامه تحقیقات اولیه زهره به ۱۰۰ فقره جیب بری در خطوط BRT در سطح شهر تهران اعتراف کرد و اظهار داشت، به علت بیکاری از ۳ ماه پیش شروع به جیب بری در مکان های شلوغ کرده ام و اموال سرقتی که اکثراً گوشی موبایل بود را در خیابان مولوی به افراد گذری فروخته ام و پول حاصله را صرف زندگی می کردم.

 

دستخال با بیان اینکه تاکنون ۴۶ تن از مال باختگان زهره را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کرده اند، ادامه داد: مال باختگان اظهار داشتند، متهم را در روز حادثه در حالی که در نزدیکی وی ایستاده و او را هل می داده، مشاهده کرده اند.

 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳ تهران روانه زندان شد.

 

وی از شهروندان خواست: در مکان های شلوغ مراقبت بیشتری از اموال و مدارک همراه شان داشته باشند و مراقب افرادی که به بهانه های مختلف خود را به آنان نزدیک می کنند یا آنان را هل می دهند، باشند.

 

 

ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------