آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستور ویژه دادگستری گلستان برای رسیدگی به پرونده قتل دختر نوجوان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دستور ویژه دادگستری گلستان برای رسیدگی به پرونده قتل دختر نوجوانرییس کل دادگستری گلستان طی نامه‌ای یکی از معاونان خود را برای پیگیری و رسیدگی به پرونده قتل دختر نوجوان در رامیان مامور کرد.

 به گزارش ایلنا،‌ در پی قتل یک دختر نوجوان در رامیان، هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان طی نامه‌ای یکی از معاونان خود را برای پیگیری و رسیدگی به این پرونده مامور کرد.

 

در این نامه که خطاب به قاضی مزیدی نوشته شده، آمده است؛

 

خبر کشف جسد دختر ۱۴ ساله با دستان بسته در اراضی کشاورزی اطراف شهرستان رامیان موجب تاثر و تالم شد. به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا در خصوص چگونگی و انگیزه وقوع حادثه با همکاری مسئولان محلی، بررسی جامع و دقیق به عمل آید و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عاملان آن انجام دهید و چنانچه در پیشگیری از وقوع حادثه فرد یا افرادی سهل انگاری کرده‌اند، مشخص و نتیجه در اسرع وقت به اینجانب گزارش شود.

 

چند روز پیش جسد یک دختر نوجوان در زمین‌های کشاورزی اطراف رامیان با دستان بسته کشف شد. انتشار این خبر افکار عمومی استان گلستان را جریحه دار کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------