عامل انتشار فیلم حیوان آزاری در سردشت دستگیر شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی "سردشت" در خصوص دستگیری شخص حیوان آزار اظهار داشت: انتشار فیلمی کوتاه، از آزار و اذیت بچه گراز و تحریک سگ گله توسط چوپان و فیلمبرداری از نحوه کشتن بچه گراز در فضای مجازی، باعث مکدر شدن افکار ساکنان این شهرستان شد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ "موسی بهاری" در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: در مورخه ۲۱ خرداد ماه فیلمی در شبکه های مجازی شهرستان "سردشت" مربوط به شخصی که اقدام به تحریک سگ گله و فیلمبرداری از نحوه کشتن بچه گراز، منتشر شد که این فیلم با سرعت در سطح کشور انتشار پیدا کرد.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان رصد و با هماهنگی قضائی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی توسط کارشناسان این پلیس دستگیر شد.

 

سرهنگ بهاری در ادامه گفت: متهم ضمن اعتراف به این اقدام نابهنجار، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سردشت در پایان از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب به این جرایم خودداری کرده و از انجام هر عملی که باعث تشویش اذهان عمومی شود خودداری کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------