اختلافات مالی به گروگان گیری کشید!



جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نظرآباد، گروگان‌گیران جوان ۲۱ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند. 

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت یک بامداد اواخر خردادماه امسال، در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی از سوی سرنشینان دو دستگاه خودروی پراید و ۴۰۵ در محدوده اتوبان کرج-قزوین حوالی شهرستان نظرآباد، بلافاصله مأموران به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه سواری ۴۰۵ و پراید، جوانی ۲۱ ساله را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس اقدام به ربودن وی و فرار از محل کرده اند. سردار سید جعفر حسینی بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا این که یک دستگاه خودروی پراید با مشخصات مد نظر در اتوبان "کرج-قزوین" شناسایی و پس از مطابقت پلاک خودرو با پلاک مد نظر بلافاصله دستور توقف خودرو صادر شد و راننده و سرنشین آن که دو زن بودند، دستگیر شدند.

 

سردار حسینی گفت: متهمان در اظهارات خود گفتند که خودروی حامل فرد ربوده شده دقایقی پیش از آن‌ها جدا شده و به سمت اتوبان قم حرکت کرده است که موضوع به مأموران آگاهی استان قم اطلاع داده شد و با سرعت عمل مأموران خودروی مد نظر که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود با دو سرنشین مرد شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند و فرد ربوده شده نیز در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات موفق پلیسی رها شد. وی در ادامه افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد انگیزه خود از این آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کردند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------