انفجار دوسیلندر گاز بزرگ و چهار سیلندر گاز کوچک/صدور اخطارهای آتش نشانی در مورد کلینیک سینا



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
شهردار منطقه یک اعلام کرد که دستورالعمل های عمومی و اخطارهای آتش نشانی درباره ساختمان کلینیک سینا اطهر صادر شده و بخشی از دستورالعمل های ایمنی نیز انجام شد. 

به گزارش ایسنا، حمید موسوی درباره آتش سوزی کلینیک درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران با بیان اینکه سازمان آتش نشانی در حال بررسی علل اصلی حادثه است که متعاقبا نتیجه این بررسی‌ها اعلام خواهد شد، گفت: به نظر می رسد که دلیل این آتش سوزی انفجار کپسول های گاز بوده و اکنون بررسی این نکته که دلیل انفجار نشت گاز بوده یا اتصالی برق و یا اینکه دلیل دیگری داشت، در حال انجام است.

 

وی با اشاره به وجود سیلندرهای گاز در این درمانگاه، عنوان کرد: دو سلیندر گاز بزرگ و چهار سیلندر گاز کوچک منفجر شده است. یک مخزن بزرگ هلیوم در این مکان وجود داشت که با حضور بموقع مأموران و خنک نگه داشتن این مخزن اتفاقی رخ نداد و اگر بموقع این امر مدیریت نمی‌شد، ابعاد حادثه گسترش بیشتری پیدا می‌کرد.

 

شهردار منطقه یک با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری بازدیدهای ادواری در رابطه با ایمنی ساختمان ها در منطقه یک در دستور کار قرار گرفته است، افزود: دستورالعمل های عمومی و اخطارهای آتش نشانی درباره ساختمان کلینیک سینا اطهر صادر شده و بخشی از دستورالعمل های ایمنی نیز انجام شد اما تا علت نهایی حادثه مشخص نشود نمی توان اظهار نظر کرد که علت حادثه داخلی بوده یا بیرونی.

 

بر اساس گزارش سایت شهر، موسوی با بیان اینکه همه فضاهای اداری، تجاری و تجمعی به طور مستمر رصد و اخطارهای لازم در زمینه ایمنی صادر می شود، اضافه کرد: ممکن است یک ساختمان همه تمهیدات ایمنی را داشته باشد ولی مثلا تعدادی کپسول گاز را به طور موقت در محوطه اش دپو کند. بنابراین این مسئله با اینکه می تواند علت اصلی آتش سوزی باشد اما ربطی به موضوعات اخطار ندارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------