آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دستگیری پزشک قلابی با هزار فالوئر



رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری پزشک قلابی با هزار دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم از اسم و مشخصات پزشک هم‌نام خود سوءاستفاده کرده بود.

 به گزارش شرق؛سرهنگ داوود گودرزی در تشریح این خبر گفت: در رصدهای اطلاعاتی، مشخص شد فردی که مدعی است پزشک متخصص ریه است، با راه‌اندازی صفحه‌ای در فضای مجازی توانسته بیش از هزار دنبال‌کننده و مخاطب جذب کند.

 

او با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد این فرد تعداد زیادی از شهروندان را ویزیت و معاینه کرده است، اظهارکرد: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم مدرک دیپلم دارد، متخصص ریه نیست و با جعل مدارک هویتی، از دنبال‌کنندگان کلاهبرداری کرده است.

گودرزی اضافه کرد: با هماهنگی قضائی، مخفیگاه متهم شناسایی و تیمی از مأموران برای دستگیری او به محل مدنظر اعزام و موفق شدند وی را دستگیر کنند و به پلیس فتا انتقال دهند.

 

او افزود: متهم اظهار کرد در پرسه‌زنی در فضای مجازی، متوجه شدم پزشکی وجود دارد که هم‌اسم خودم است و با شماره نظام‌پزشکی او، مدارک هویتی را جعل کردم؛ سپس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام، به تبلیغ پرداختم و توانستم حدود هزار دنبال‌کننده داشته باشم و تعدادی از آنان را به‌ازای دریافت مبلغی از طریق فضای مجازی ویزیت کنم.

 

رئیس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه متهم انگیزه خود را کسب جایگاه اجتماعی و درآمد اعلام کرد، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------