آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای به دام افتادند



دو موبایل‌قاپ‌ حرفه‌ای با 36 فقره سرقت تلفن همراه ازسوی مأموران دستگیر شدند.

 به گزارش شرق، در‌پی وقوع چند فقره موبایل‌قاپی در محدوده کلانتری 160 خزانه به‌دست دو موتورسوار جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش سرقت می‌کردند، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

 

تعداد گشت‌زنی‌های انتظامی افزایش یافت تا اینکه مأموران کلانتری شامگاه دوشنبه دو موتورسوار جوان را در حال سرقت تلفن همراه از زنی مسن که در حال مکالمه تلفنی بود، مشاهده کردند و بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند. عملیات مهار سارقان آغاز شد و مأموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از مدتی تعقیب‌و‌گریز، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

 

متهمان 20 و 22 ساله که سعی می‌کردند هویتشان را پنهان کنند، در ابتدا منکر جرم ارتکابی شدند ولی در بررسی‌های بیشتر از متهمان شش دستگاه گوشی سرقتی از‌جمله گوشی مال‌باخته به همراه دو قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به ناچار لب به اعتراف گشودند. متهمان پس از انتقال به کلانتری خزانه به 36 فقره زورگیری اعتراف کردند و در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو نفر سابقه‌دار هستند و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

 

متهمان به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند و انگیزه خود را از انجام سرقت‌ها تأمین هزینه مواد اعلام کردند.

 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم تهران با تأیید این خبر گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه هر دو متهم برای گرفتن دستور به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------