دستگیری ۳ زورگیر با شلیک پلیس



سه زورگیر دقایقی بعد از آخرین سرقت در‌حالی‌که قصد داشتند فرار کنند، ازسوی مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش شرق، دو روز پیش مرکز پیام پلیس تهران خبری را مبنی‌بر زورگیری در حوالی بام بوکان‌- گلابدره اعلام کرد و به‌دنبال آن، تیم عملیات کلانتری دربند به محل مدنظر مراجعه کرد. دو مرد حدودا 35‌ساله به مأموران کلانتری گفتند: دو جوان حدودا 27‌ساله یک‌دفعه با سلاح سرد به سمت ما حمله کردند و پول نقد و گوشی‌های ما را به سرقت بردند و با یک دستگاه پراید سفید‌رنگ که پلاک آن را با گل پوشانده بودند، فرار کردند.

 

پلیس بعد از اطلاع از جزئیات این زورگیری، طرح مهار را در خیابان‌های اطراف محل جرم به اجرا درآورد و مشخصات سارقان و خودروی آنها به واحدهای انتظامی اعلام و پراید مدنظر توسط تیمی از مأموران مشاهده شد. در این میان، متهمان به‌محض مشاهده مأموران، به‌‌سرعت متواری شدند. به این ترتیب عملیات تعقیب‌و‌گریز سارقان آغاز شد و متهمان پس از طی مسافتی طولانی وارد خیابان باهنر شدند و سپس به یک کوچه رفتند، اما با توجه به بن‌بست‌بودن کوچه، امکان فرار با خودرو را نداشتند؛ به همین دلیل به‌صورت پیاده اقدام به فرار کردند. در‌نهایت مأموران کلانتری اقدام به تیر‌اندازی هوایی کرده و یک نفر از سارقان را که قصد داشت با سلاح سرد به آنها حمله کند، دستگیر کردند و دو نفر دیگر از سارقان هم توسط نیروی کمکی دستگیر شدند.

 

در کلانتری پس از بازرسی بدنی از جیب سارقان دو گوشی و مبلغ 700 هزار تومان متعلق به دو شهروند مال‌باخته کشف و ضبط شد. متهمان در بازجویی‌های پلیسی اظهار کردند: با پرسه‌زنی در پارک‌ها به‌صورت سه‌نفره سرقت می‌کنیم.

 

سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری 122 دربند، با تأیید این خبر گفت: هر سه متهم پس از شناسایی از سوی مال‌باختگان، با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------