آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زن و شوهر زورگیر به دام افتادند



زن و شوهری که با ترفندی خاصی از شهروندان زورگیری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شرق، عصر پنجشنبه سیزدهم شهریورماه جوان 26‌ساله تبعه افغانستان به كلانتری 149 امام‌زاده حسن‌(ع) مراجعه و علیه زن و مردی زورگیر شکایت کرد. او گفت: برای‌ انجام خدمات ساختمانی و کارهای کاشی و سرامیک با قیمت مناسب در یكی از سایت‌های اینترنتی آگهی منتشر کرده بودم تا اینکه صبح امروز- روز حادثه- زنی26‌ساله با من تماس گرفت و خواست برای بازدید منزلش به آنجا بروم و در صورت توافق کارهای سرامیک را برایش  انجام بدهم.

 

شاکی ادامه داد: آن زن از من خواست به خیابانی به نام خیابان سجادی بروم تا او در آنجا دنبالم بیاید و مرا به خانه‌اش ببرد. بعد از تماس این زن به آدرس اعلامی رفتم و او سوار بر یک دستگاه خودروی تاکسی به محل قرار آمد. زن جوان از من دعوت کرد سوار خودرو شوم تا به منزل او برویم. من نیز سوار بر تاکسی شدم. پس از طی مسافتی این زن با استفاده از سلاح سرد با همکاری راننده تاکسی گوشی همراهم را به‌همراه کارت عابربانک و رمزش از من گرفتند و مرا در محل خلوتی از خودرو پیاده و به‌سرعت فرار کردند. 

 

مأموران بعد از دریافت این شکایت بلافاصله به محل سوار و پیاده‌شدن مال‌باخته مراجعه کردند و در تحقیقات پلیسی موفق شدند پلاک انتظامی خودروی سارقان را به دست بیاورند. مخفیگاه راننده تاکسی در تحقیقات پلیسی، شناسایی و مأموران کلانتری موفق شدند هر دو متهم را در آنجا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت دستگاه گوشی سرقتی و 10 کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف را کشف کنند.

 

با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد زن جوان تبعه افغانستان و شوهرش که راننده تاکسی است، تبعه ایران است.

 

سرهنگ ایوب صالحی، رئیس كلانتری 149 امام‌زاده حسن‌(ع)درباره این پرونده گفت: هر دو متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کردند و کشف جزئیات پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------