ریزش سقف سوپرمارکت در مشهد دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع حادثه تخریب سقف یک سوپر مارک در بولوار توس و جان‌باختن دو دختر نوجوان و نجات یک زن توسط آتش‌نشانان خبر داد. 

مسعود ظهوریان با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش سقف یک سوپر مارکت در بلوار توس ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بیش از ۳۵ نفر از آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۰،۳۶ ، ۷، ۱۴،۲۳ ، ۴۹و ۸ را به همراه دو دستگاه جرثقیل آتش‌نشانی محل حادثه درتوس ۱۲۱ اعزام کرد.

 

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور نجاتگران و امدادگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد به دلیل نامعلومی سقف یک فروشگاه مواد غذایی به صورت کامل فرو ریخته و این حادثه منجر به محبوس شدن سه خانم در داخل یک مغازه خواروبار فروشی شد. آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جست‌وجو و کاوش برای یافتن زیر آوار ماندگان را آغاز کردند که پس از دقایقی آتش‌نشانان موفق به نجات یک زن به صورت زنده از زیر آوار شدند و در ادامه عملیات پیکر بی‌جان دو دختر ۱۳و۸ ساله که به دلیل شدت حادثه و آوار در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند از زیر خروارها خاک توسط آتش‌نشانان خارج شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، همه این افراد اعضای یک خانواده‌اند و محل حادثه نیز متعلق به خود آنان بوده است. علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

 ایسنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------