تکذیب تصادف نمایندگان مجلس/ یکی از مجروحان فوت کرد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مجروحان تصادف خودروی نمایندگان مجلس در چابهار فوت کرد و حال 2 تن دیگر وخیم است. 

به گزارش ایلنا، محمد مهران امینی فرد گفت: خالد صادقی یکی از تجار منطقه آزاد چابهار و از مجروحان تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار - دشتیاری فوت کرد.

 

امینی‌فرد اظهار داشت: در این حادثه زنجیره‌ای که بین مینی بوس هایس، تویوتا و کامیون رخ داد ۹ نفر مجروح شدند.

 

وی ادامه داد: از مجموع مجروحان این حادثه که در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری هستند تاکنون یک نفر فوت و ۲ نفر دیگر با شرایط وخیم تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مجروحان این حادثه از مسئولان منطقه آزاد چابهار بودند و خودرو حامل ۲ نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این حادثه آسیب ندیده است.

 

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار رخ داد.

 

امینی فرد ادامه داد: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.

 

تکذیب تصادف نمایندگان مجلس در چابهار

خبرآنلاین نوشت: یک مقام اگاه در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر مربوط به تصادف خودروی حامل نمایندگان در منطقه چابهار به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آقایان خاندوزی و طغیانی از اعضای کمیسیون اقتصادی در این میسر در حرکت بودند، اما تصادف انجام شده به خودروی حامل کارشناسان محلی مربوط می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------