دو زن جوان با خوراندن آبمیوه مسموم به مردطلافروش،800میلیون تومان طلای او را سـرقت کردند



سه ماه قبل پرونده‌ای به کلانتری 153 شهرک ولی عصر فرستاده شد مبنی بر اینکه خانمی 26 ساله به همراه دوستش از مرد جواهرسازی در فرمانیه سرقت کرده‌اند.

به گزارش ایران ؛شاکی گفت: این دو زن به بهانه تبلیغ جواهرسازی من در صفحه اینستاگرام شان با من طرح دوستی ریختند. روز حادثه وقتی سوار خودروام شدند با خوراندن آبمیوه‌ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور بود مرا بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه جواهر سازی‌ام واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه به میزان 800 میلیون تومان کرده‌اند.

 

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای»، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این پرونده گفت: در بررسی‌هایی اولیه توسط تیم عملیات کلانتری 153 مشخص شد این دو خانم از بلاگرهای اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه‌های خود اقدام به سرقت به این روش می‌کنند که با دریافت دستور قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آنان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 153 قرار گرفت و طی اقدامات فنی و پلیسی یکی از سارقان که به‌گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود، دستگیر شد.

 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: با اعترافات متهم و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش 6 میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------