۲ مامور پلیس در کوار فارس به شهادت رسیدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار امروز شنبه در زمان انجام ماموریت به شهادت رسیدند و ضارب نیز در محل ارتکاب جرم دستگیر شد. 

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی در این باره گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه  امروز شنبه هشتم آذرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار، ماموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است .

 

حبیبی عنوان کرد: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده، به سمت ماموران تیراندازی کرده و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

 

 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

 

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند گفت پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

 

شهرستان کوار در  ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------