فیلم‌های جشنواره فیلم ساندنس معرفی شدند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
جشنواره فیلم ساندنس فیلم‌های حاضر در بخش اصلی این جشنواره در دوره ۲۰۲۱ را معرفی کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، موسسه ساندس اعلام کرد که یک دوره کوچک‌تر و متمرکز‌تر روی فیلم‌های بخش اصلی، برای دوره جدید جشنواره فیلم ساندنس در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌کند که تعداد فیلم‌های حاضر در آن در مقایسه با سال گذشته که ۱۲۸ فیلم بود، به ۷۲ مورد کاهش پیدا کرده است.

 

این رویداد که برای مخاطبان گسترده‌ای در دسترس خواهد بود، به صورت مجازی و در هفت روز برگزار می‌شود و ۳۸ فیلم اولی از ۲۹ کشور جهان را میزبانی می‌کند. این فیلم اولی‌ها شامل ربکا هال، رابین رایت، جرود کارمیشل و اهمیر تامپسون می‌شوند. این لیست فیلم‌ها شامل آثاری که قرار بود در جشنواره فیلم کن نمایش داده شوند، نیز می‌شوند.

 

این نسخه از جشنواره به وسیله پلتفرم نمایش آنلاین جدید و مخصوص خود از تاریخ ۲۸ ژانویه تا ۳ فوریه برگزار می‌شود و هیچ فرش قرمزی برای نمایش فیلم‌ها در کار نخواهد بود.

 

در بخش رسمی این جشنواره با نام بخش رقابتی فیلم‌های دراماتیک آمریکا، نام فیلم‌هایی که اکران جهانی دارند شامل «موخره» ساخته سیان هدر، «من یک انسان ساده بودم» به کارگردانی کریستوفر ماکوتو یوگی، «جوکی» ساخته کلینت بنتلی، «جان و حفره» ساخته پاسکوال سیستو، «پیام اضطراری» ساخته کارن سینوره، «روی شماره ۳» به کارگردانی جرود کارمایکل، «گذشتن» ربکا هال، «مافوق» ارین واسیلوپولوس، «باهم باهم» نیکول بِکویت، و «سرخپوست وحشی» لیل میچل کوربین جونیور دیده می‌شود.

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------