موبایل قاپ گلوبندگ به دام افتاد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در خیابان های شلوغ گلوبندک قاپ زنی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.

 به گزارش ایران انلاین  سرهنگ " دوستعلی جلیلیان  " در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت گوشی های تلفن همراه به روش قاپ زنی در محدوده بازار تهران و خیابان های شلوغ این محدوده،  بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری  قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه  تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار  موفق شدند روز گذشته سارق را هنگام قاپ زنی مشاهده  و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز  وی را دستگیر و به کلانتری بازار انتقال دهند.

 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه از متهم ۸ دستگاه تلفن همراه کشف شد، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با  همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

 

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در ادامه بازجویی های پلیسی به  ۲۵ فقره قاپ زنی با پرسه زنی در محدوده بازار به ویژه محله گلوبندگ معترف و تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.

 

وی در پایان  از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------