آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پلیس همچنان پیگیر پرونده جوان مفقود شده در جنگل کردکوی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به موضوع مفقود شدن جوان ۳۶ ساله در جنگل کردکوی، گفت: پلیس همچنان فرضیات مختلف در خصوص این پرونده را بررسی می‌کند و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد. 

سردار سعید دادگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پرونده ابعاد مختلفی دارد و تلاش‌های زیادی برای به دست آوردن سرنخ انجام گرفته و البته به سرنخی هم رسیدیم و همکاران ما پیگیر این پرونده هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این پرونده پیچیده است، افزود: تمامی جوانب پرونده بررسی و کارهای فنی و اطلاعاتی مختلف انجام شد. ان‌شاءالله امیدواریم در خصوص سرنوشت این جوان به نتیجه برسیم.

 

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه بیان کرد: بارها به مسئولان شهرستان کردکوی اعلام کردیم که در ورودی جنگل دوربین کنترلی نصب کنند اما این کار صورت نگرفت.

 

دادگر خاطرنشان کرد: علاوه بر ماجرای این جوان، موضوعاتی از جمله خانم رضانژاد و مباحث دیگر را در این منطقه داشتیم و برای کنترل و پیشگیری از چنین اتفاقاتی نیاز به نصب دوربین است.

 

«معین شریفی» غروب ۲۵ شهریورماه امسال به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت. با گذشت حدود چهار ماه از این زمان، با وجود تلاش‌های نیروهای امدادی و پلیس، هیچ اثری از او یافت نشده است.

 

  ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------