شاگرد طلافروشی، طلاهای مغازه را به سرقت برد



فرمانده انتظامی استان از کشف دو کیلوگرم طلای مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در پی دستگیری سارقی که سابقا شاگرد همین طلافروشی بود، خبر داد. 

سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: حوالی ظهر ۳۰ آذر ماه امسال و در زمان تعطیلی بازار طلافروشان شهر کرمان، وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی به پلیس گزارش و بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی و تیمی از پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور ماموران در بازار شهر مشخص شد از یک طلافروشی حدود دو کیلوگرم طلا به سرقت رفته که در این رابطه ماموران ضمن جست و جو در محدوده و معابر اطراف این طلافروشی، محل وقوع سرقت را نیز با ریزبینی و تکنیک های خاص پلیسی واکاوی کردند.

 

ناظری تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در رابطه با این سرقت با انجام بازدیدهای میدانی و اقدامات پلیسی خیلی زود به نتیجه رسید و مدارک مستدلی از دست داشتن فردی به هویت معلوم در این سرقت حاصل و در ادامه مشخص شد این فرد که قبلا شاگرد مغازه طلافروشی بوده در این سرقت دست داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با تکمیل تحقیقات خود مخفیگاه این فرد را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که خوشبختانه در بازدید از منزل این متهم ۲۹ قطعه طلای مسروقه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و بر اساس اعترافات وی، شخص دیگری نیز که با او در انجام سرقت همکاری داشته، شناسایی و دستگیر شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------