قتل پدر به وقت توهم!



توهم پسر جوان، به درگیری و قتل هولناک پدر منجر شد.

  به گزارش خراسان، پنجم بهمن امسال ،مرکز فوریت های پلیسی به ماموران کلانتری ۱۲ شهر بم خبر داد که در یکی از مناطق شهری نزاع  و درگیری منجر به قتل صورت گرفته است. بلافاصله  گروهی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به منزل مد نظر اعزام شدند.

 

ماموران با حضور در محل با جسد مردی ۴۸ ساله روبه رو شدند که بر اثر ضربات چاقو به ناحیه سینه، در واحد مسکونی خود به قتل رسیده بود. آن ها بی‌درنگ موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند و اقدامات مقدماتی با موضوع قتل عمد را با هماهنگی بازپرس ویژه قتل آغاز کردند .

 

 بنا بر این گزارش، در رسیدگی تخصصی به این پرونده و تحقیقات بعدی نیروهای پلیس مشخص شد پسر ۲۶ ساله مقتول که دچار روان پریشی بوده و از این بیماری نیز رنج می برده است، پس از مصرف ماده مخدر توهم زا و نزاع و درگیری با پدر میان سال خود، او را با ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از وقوع جنایت از صحنه جرم گریخته است.

 

در ادامه ،دستگیری این متهم ۲۶ ساله و بی‌رحم با توجه به اطلاعات به دست آمده در دستور کار ماموران قرار گرفت که پس از انجام اقدامات پلیسی و مراقبت های نامحسوس، سرانجام ساعاتی بعد متهم به قتل دستگیر و مدعی شد که  تحت تاثیر مصرف موادمخدر توهم زا  قرار گرفته و دست به جنایت زده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------