موبایل‌ قاپی‌هایِ «ممل آمریکایی» با هوندای قرمز!



سارق جوانی که به خاطر پوشیدن لباس هایی با علایم خارجی، در میان دوستانش به «ممل آمریکایی» معروف بود در دام نیروهای کلانتری شفای مشهد گرفتار شد.

عصر یازدهم بهمن بود که سارقان موتورسوار، گوشی پیرمردی را در حوزه استحفاظی کلانتری سناباد در حالی ربودند که وی سرگرم گفت و گو با تلفن بود. پیرمرد که حیرت زده فقط به فرار موتورسواران می نگریست، لحظاتی بعد به خود آمد و بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت و مشخصات موتورسیکلت قرمزرنگ سارقان را به نیروهای انتظامی داد.

 

با گزارش این حادثه به نیروهای گشت انتظامی کلانتری سناباد، آن ها بی درنگ به پیگیری ماجرا پرداختند و مشخصات سارقان را به کلیه مراکز انتظامی و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس اعلام کردند. ساعتی بعد از این ماجرا بود که دو سارق موتورسوار وارد خیابان شهید مطهری شمالی شدند و جوانی را زیرنظر گرفتند که کنار پیاده رو نشسته و با گوشی خود مشغول جست وجو در فضای مجازی بود، در این هنگام ترک نشین موتورسیکلت پیاده شد و در حالی که وانمود می کرد قصد عبور از پیاده رو را دارد ناگهان گوشی را از دست آن جوان ربود و با سرعت به ترک موتورسیکلت همدستش پرید.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

در این هنگام شهروندان که متوجه ماجرا شده بودند به تعقیب موتورسواران پرداختند در همین حال نیروهای گشت کلانتری شفا نیز که در همان اطراف مشغول انجام وظیفه بودند با دیدن این صحنه سرقت، مقابل موتورسیکلت پیچیدند ولی ترک نشین با سقوط موتورسیکلت به کف خیابان از فرصت استفاده کرد و از محل گریخت.

 

با وجود این شهروندان از فرار راکب 18 ساله جلوگیری کردند و ماموران انتظامی نیز حلقه های قانون را بر دستان این سارق جوان گره زدند.

 

با انتقال متهم مذکور به کلانتری مشخص شد که سارق مذکور جوان معروف به «ممل آمریکایی» است که ساعتی قبل گوشی تلفن پیرمرد را در حوزه کلانتری سناباد به سرقت برده بود چرا که در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی سرقتی کشف شد که در یکی از آن ها تصویر پیرمرد مال باخته وجود داشت.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

دقایقی بعد با همکاری و هماهنگی انتظامی بین دو کلانتری، شاکی مذکور در حالی به کلانتری شفا هدایت شد که سه نفر دیگر از مال باختگان، وی را شناسایی کردند چرا که راکب موتورسیکلت قرمز رنگ، لباس هایی با آرم ها و علایم خارجی به تن داشت و این علایم در ذهن مال باختگان مانده بود.

 

بنا بر این گزارش، تحقیقات بیشتر با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرگرد علی امارلو (رئیس کلانتری شفای مشهد) درباره سوابق و جرایم احتمالی این سارق جوان در حالی ادامه یافت که بررسی ها نشان داد وی در میان دوستان خودش به خاطر نوع پوشش و همچنین علاقه به مسافرت به کشورهای خارجی به «ممل آمریکایی» معروف است.

 

با توجه به اهمیت ماجرا و تشکیل پرونده های متعدد گوشی قاپی در مناطق دیگر شهر که با موتورسیکلت هوندا قرمز رنگ صورت گرفته است، گروه ویژه ای از افسران ورزیده تجسس کلانتری به سرپرستی ستوان دوم آریایی، تحقیقات گسترده ای را در این باره ادامه دادند و راز هفت فقره از گوشی قاپی ها با حضور مال باختگان در کلانتری فاش شد.

 

در عین حال با دستور معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در ناحیه 2 دادسرای عمومی و انقلاب، ادامه تحقیقات و بررسی های تخصصی در این باره به نیروهای پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد تا تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری و دیگر افراد مرتبط با باند «ممل آمریکایی» آغاز شود چرا که بررسی های مقدماتی نیروهای تجسس کلانتری نشان می داد شماره سریال یکی از گوشی های سرقتی با شگردی خاص تغییر یافته است.

 

خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------