آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

عاملان قتل شهروند اراکی دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: عاملان قتل یک شهروند ۳۸ ساله اراکی در کمتر از چهار ساعت توسط عوامل پلیس دستگیر شدند. 

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شانزدهم اردیبهشت ماه، در پی قتل مردی ۳۸ ساله با ضربات چاقو در یکی از محله‌های شهرستان اراک، تیمی متشکل از مأموران انتظامی شهرستان اراک با همکاری ماموران پلیس آگاهی، بررسی‌های تخصصی را برای موضوع آغاز کردند. 

 

 وی بیان کرد: با شروع تحقیقات پلیس، قاتلان که ۲ جوان ۱۸ و ۱۹ ساله بودند و از قبل دارای اختلافات با مقتول بودند، شناسایی شدند و مشخص شد که این افرد بلافاصله بعد از انجام قتل به قصد خروج از اراک از محل وقوع حادثه متواری شده‌اند. 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس و در کمتر از چهار ساعت از زمان وقوع قتل، عاملان قتل که با عنوان مسافر با یک دستگاه اتوبوس در حال خروج از اراک بودند، شناسایی و در مسیر اراک- قم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند. 

 

 سرهنگ مختاری اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات از افرد دستگیر شده، مشخص شد که یکی از دستگیرشدگان به علت اختلافات قبلی با مقتول وارد مشاجره لفظی شده و با مشارکت دوستش، او را به قتل رسانده و سپس از صحنه قتل متواری شده‌اند. 

 وی عنوان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به مقاهای قضایی معرفی شدند.

 

۷۸ واحد متخلف در استان مرکزی مهر و موم شدند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۷۸ واحد متخلف در این استان در راستای اجرای طرح نظارتی پلیس استان بر اصناف در ماه مبارک رمضان مهر وموم شدند.

 

سرهنگ « جعفر پرویزی» افزود: این واحدهای صنفی متخلف در ۱۰ روز گذشته شناسایی و مهر وموم شده‌اند.

 

وی بیان کرد: در این مدت از ۸۵۵ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید به عمل آمد و به متصدیان ۷۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات اماکن عمومی، اخطار مهر و موم داده شد. 

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اجرای طرح‌های نظارتی بر واحدهای صنفی در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

کشف ۱۲۶ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر در دلیجان 

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:  ۱۲۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستان دلیجان کشف و ضبط شد.

 

سردار « حسن مفخمی شهرستانی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دلیجان در انجام تحقیقاتی شبانه‌روزی از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر در جابجایی مقادیری موادمخدر از مسیرهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند. 

 وی بیان کرد: تمهیدات عملیاتی پلیس برای شناسایی خودروی این فرد آغاز شد و سرانجام ماموران انتظامی موفق شدند  فرد قاچاقچی را که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال عبور بود را دستگیر کردند. 

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی این فرد مقدار ۵۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۶۷ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر حشیش که به شکل ماهرانه ای در این خودرو جاساز شده بود به دست آمد. 

 

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: سرنشینان این خودرو در این عمیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

 

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------