متهم: سران فرقه مرا مجبور به شلیک کردند



اواخر بهار سال 82 یک زوج جوان در خودروشان در یکی از خیابان‌های شمال تهران هدف شلیک گلوله‌های سه مرد ناشناس قرار گرفتند. 

به  گزارش ایران ؛در این حادثه مرد جوان به خاطر اصابت گلوله به سرش جان باخت اما همسرش زنده ماند.

 

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد این زوج قبلاً عضو یک فرقه انحرافی بودند و برادر زن جوان از سران آن فرقه بود. اما چون این زوج از فرقه جدا شده بودند دستور قتل آنها صادر شده بود. در ادامه تحقیقات نیز تیم جنایی دریافتند سران این فرقه همان شب قتل از مرز خارج شده و به امریکا گریخته‌اند.

 

زن جوان به مأموران گفت: برادرم یکی از سران فرقه انحرافی است. دفتر اصلی آنها در امریکاست و آنها در پوشش این فرقه اقدام به پولشویی می‌کنند. من و همسرم به عضویت این فرقه در آمدیم. اما پس از مدتی وقتی متوجه فساد آنها شدیم تصمیم به جدایی از آنها گرفتیم.

 

سرانجام پس از ردیابی‌های زیاد یکی از متهمان دستگیر و مشخص شد وی کسی است که به زن جوان شلیک کرده بود.

 

وقتی پلیس نتوانست ردی از سایر متهمان به دست بیاورد با گذشت 18 سال از این ماجرا مهرداد به اتهام شروع به قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 

ابتدا زن جوان برای متهم و برادرش و سایر سران فرقه درخواست اشد مجازات کرد و دختر او نیز برای قاتل پدرش درخواست قصاص کرد.

 

مهرداد در دفاع از خود گفت: من آن زمان سن کمی داشتم و تحت تأثیر حر ف های این فرقه اغفال شدم اما الان خیلی پشیمانم. آن موقع برادر این زن از من خواست او و شوهرش را بکشم و من و دو نفر از دوستانم را اجیر کرد تا شبانه به آنها حمله کنیم.اما من طوری به این زن شلیک کردم که نمیرد.

 

زن میانسال بعد از شنیدن حرف‌های این متهم در دادگاه اعلام گذشت کرد و گفت: نسبت به مهرداد شکایتی ندارم ولی برای سایر متهمان اشد مجازات می‌خواهم.

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای مهرداد و برادر شاکی پرونده و دو عضو دیگر این شبکه که اقدام به تیراندازی کرده بودند غیابی حکم صادر کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------