آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رمزگشایی از ۳۰ فقره سرقت



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس موفق شدند، یک سارق لوازم خودرو را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

 به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ "سیدعلی شریفی" بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده میدان تجریش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: با آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق با یک دستگاه خودروی آکورد سورمه ای رنگ به محل سرقت مراجعه کرده که با شناسایی مالک خودرو، وی اظهار داشت خودرو اش را به صورت قولنامه ای به فردی فروخته است.

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی خریدار قولنامه ای شناسایی و با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش در حوالی تهرانپارس دستگیر و خودرویی که سارق با آن در محل سرقت حاضر شده بود، توقیف شد.

 

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به  ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو به تنهایی معترف شد، افزود: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخر اموال سرقتی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------